Reklamace zboží

Na veškeré naše zboží se vztahuje dvouletá záruka. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok. Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí. Na dárky, které u nás dostanete k nákupu zdarma, se záruka nevztahuje a nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 

Jak postupovat

  • Informujte nás, prosím, e-mailem a zašlete REKLAMAČNÍ PROTOKOL a doklad o koupi (fakturu). Případně můžete zaslat i fotografie zboží. 
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Marbledesign s.r.o., Tylova 516, 506 01 Jičín.

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel, neexistuje zákonné určení lhůty, ale budeme se snažit vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Poškození zboží při dodání

  • Při přebírání zásilky od dopravce si prosím pečlivě zásilku zkontrolujte! Pokud jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte ji.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás prosím. 

Zboží není kompletní, nebo neodpovídá objednanému typu

  • Obratem nám zavolejte a chybu co nejdříve napravíme. 

 

Zákaznický servis:

telefon: +420 736 765 535 

e-mail: objednavky@marbledesign.cz